Ahhoz, hogy a nagy márkák életben maradhassanak, el kell érniük, hogy vásárlóik feltétlen hűséget érezzenek irántuk. Csak így tudják megkülönböztetni magukat a feljövőben lévő, ismeretlen márkák millióitól. "A titok nyitja a titokzatosságban, az érzékiségben és a meghittségben keresendő. Kultuszmárka akkor születhet, ha elkötelezzük magunkat a létrehozásuk mellett - ez a márkák jövője. " Kevin Roberts szenvedélyesen hisz abban, hogy az üzleti életben is mind nagyobb hangsúlyt kap a szeretet. A Lovemarksban, ebben az üzleti élet filozófiáját megfogalmazó, úttörő munkában Roberts beszámol arról az útról, amelyet a termékek a védjegyekig, a védjegyek a márkákig megtettek, és arról a lépésről, amelyet a márkáknak meg kell tenniük, hogy kultuszmárkákká válhassanak. Robert érdekfeszítő, ám kritikus beszámolója a márkákról felnyitja a szemünket. Érvei egyértelműek: a márkák elerőtlenedtek. A megoldás? Olyan termékek létrehozása, amelyek elég erősek ahhoz, hogy a fogyasztókkal hosszú távú, érzelmeken alapuló kapcsolatokat alakítsanak ki.
Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2011-06-03 11:07
. Lovemarks: Jövő a márkák után. - Jelenlegi ára: 1 000 Ft
2011. május 26., csütörtök
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése